Iedere medewerker die de Fan Scan invult, ontvangt direct na het invullen hun eigen Persoonlijke Fan Rapport. Zo krijgt iedere medewerker direct een spiegel voorgehouden waar ze op dit moment in uitblinken, maar ook persoonlijke actiepunten om beter te worden in hun werk of juist gelukkiger te worden in hun werk.
Voortaan belanden medewerkers niet meer in de wachtstand! Zij krijgen concrete actiepunten waarmee medewerkers direct aan de slag kunnen om hun werkplezier te verhogen, zonder te hoeven wachten op veranderingen vanuit de organisatie. Dit maakt het rapport een waardevol hulpmiddel om proactief de werkomgeving en persoonlijke prestaties te verbeteren.
Een uniek element van dit rapport is dat het ook inzicht biedt in "welk type medewerker" iemand is, wat helpt om persoonlijk leiderschap en betrokkenheid verder te ontwikkelen. Dit meten we op basis van de passie en plezier en de kennis en kunde die een medewerker in huis heeft op dat moment.
Met als uiteindelijke doel: een medewerker meer plezier te laten krijgen in het werk, maar ook meer bij te laten dragen aan de organisatie.
Dit geven we vorm door middel van een 9-box. Op basis van de input die een medewerker gegeven heeft in de Fan Scan plaatsen medewerkers zichzelf op één van deze negen posities.
Dit rapport is als een cadeau voor de medewerker: het biedt niet alleen zelfinzicht, maar zet hen ook achter het stuur van hun eigen werkgeluk. Zij worden dus zelf ook verantwoordelijk voor de output van het MTO.
Over Fan Factory
Verbeter je employee journey met Fan Factory.
Laat je vrijblijvend inspireren en plan een demo!