Fan-ergize Your Enterprise

Blink in 2019 uit met jouw unieke employee én customer journey!

 

Locatie: WAT-pand | Nieuwe Kazernelaan 2-D42 6711 JC Ede|
Timing: dinsdag 25 september 2018 | 12:00 – 18:00 uur
Bijdrage: €125,-

Reserveer hier je plek aan onze Italiaanse lunchtafel!

Na de vorige succesvolle edities van Fan-ergize Your Enterprise organiseren wij nu een derde editie! Tijdens deze middag zullen wij, onder het genot van een heerlijke Italiaanse lunch, meegenomen worden in de expertise van spraakmakende aanwezigen.

 

Onderscheid jezelf!
De employee journey en customer journey zijn de allesbepalende reizen waarmee jij jezelf kunt onderscheiden van concurrerende bedrijven en werkgevers.

Hoe zorg jij voor merkambassadeurs?
Medewerkers met de Fan Factor zorgen voor gasten, klanten en cliënten die terugkomen, meer besteden en jou aanbevelen. Hoe je uitblinkt op dit gebied? Dat vertellen Fan Factory en Blauw Research jou tijdens de 3e editie van ‘Fan-ergize Your Enterprise’. Ook nemen vier toonaangevende organisaties je mee in hun ervaringen, successen en missers bij het inrichten van hun unieke customer journey en employee journey.

Schuif aan en geniet!
Tijdens een zinnenprikkelende, Italiaanse lunch nemen Fan Factory en Blauw Research je vol energie mee in hét stappenplan naar meer fans van werk en merk, intern én extern.

 

5 redenen waarom je FYE niet mag missen

  1. Het wordt een bourgondische middag vol fijne muziek, échte koffie en met liefde bereid Italiaans eten.
  2. Je krijgt van Arjen van Ulden te horen wat erbij komt kijken om ‘klantgedreven werken‘ in het DNA van je organisatie te krijgen.
  3. Jij weet, na het verhaal van Erik Bemelmans, hoe je de Fan Factor activeert bij jouw medewerkers.
  4. Je leert van concollegas wat hun sleutel was naar de behaalde successen, doordat drie voorbeeldbedrijven hun Best Practices met ons zullen delen!
  5. Je ontmoet vakgenoten, die net als jij mogelijkheden willen verkennen om hun organisatie te laten excelleren in deze twee allesbepalende reizen.

 

Voor wie is Fan-ergize Your Enterprise?

De HR- en business manager die, stap voor stap, aan de slag wil met het binden, boeien en optimaal inzetten van het menselijk kapitaal. Om zo, binnen en buiten, het verschil te maken.

 

Houd onze website, LinkedIn en/of Facebook in de gaten voor meer info en sprekers! Lunch jij met ons mee op 25 september?

Wil jij jouw ticket betalen op basis van een factuur? Meld je dan aan via dit aanmeldformulier!


Meer over het programma

Erik Bemelmans – Fan Factory

Erik is onderweg naar zijn grote droom; om in 7 jaar, op 7 continenten, 7 miljoen fans van werk en merk te creëren. Want, medewerkers maken het verschil. Loyale gasten, klanten en cliënten zijn het gevolg van bevlogen en gepassioneerde medewerkers. Dus hoe activeer je die Fan Factor?

Hij vertelt het je vol energie op Fan-ergize Your Enterprise – 25 september 2018.

Ben Hammer – Hilverzorg

De tweede spreker heeft het over investeren in je medewerkers loont: hun lach helpt bewoners en cliënten aan een fijne dag. Een meer dan tevreden medewerker zorgt voor passie en vakmanschap, voor plezier en professionaliteit. Precies die dingen die goed zijn voor het welbevinden van bewoners en cliënten bij HilverZorg.

Ben je benieuwd naar de route die Ben Hammer bewandelde naar meer interne fans van Hilverzorg? Luister mee op 25 september!

Hans Geels – Dille en Kamille 

Hans Geels over het hanteren van de menselijke maat in haar filosofie. Dit gaat over je geborgen en welkom voelen in ons bedrijf. Geen massa, geen indirect daarjuist direct contact. Geen betere ambassadeurs om dit over te brengen aan onze klanten dan onze eigen medewerkers.

Hoe ze dit bij Dille en Kamille realiseren? Hans Geels vertelt het je graag op de inspiratielunch!

Arjen van Ulden – Blauw Research

Deze vierde spreker helpt, samen met een team van research consultants en experts, organisaties om te groeien door continu te verbeteren op basis van prioriteiten voor klanten en medewerkers.

Hij neemt op 25 september de tijd om jullie te vertellen ‘hoe’!

 

Elske Doets – Doets America Tours

Als klap op de vuurpijl komt Elske Doets, eigenaar en directeur van Jan Doets America Tours, vertellen over dat het vanzelfsprekend moet zijn klanten positief te willen verassen. Zij zetten ‘Customer Delight’ op een speelse wijze in zonder berekend te willen zijn. Elske werd in 2017 uitgeroepen tot zakenvrouw van het jaar!

 

By | 2018-08-13T21:02:32+00:00 juni 4th, 2018|Reacties uitgeschakeld voor Fan-ergize Your Enterprise