Ontmoet Fan Factory: Pam

Ontmoet de mensen achter Fan Factory. In deze blog introduceren wij Pam

Pam werkt sinds augustus 2020 bij Fan Factory als project accountmanager. Ze kwam op gesprek voor een kennismaking, die kennismaking liep uit tot een interview en 2 uur later was ze part of the team, dat wil wat zeggen over hoe fan wij zijn van Pam toch? Ze is te omschrijven als een enthousiasteling en is van het handen uit de mouwen steken. Blijven ontwikkelen en nieuwe projecten met beide handen aangrijpen: dat is haar mentaliteit!

Benieuwd naar Pam en haar rol binnen Fan Factory? Lees dan deze blog om erachter te komen hoe Pam haar klanten van A tot Z begeleidt bij het succesvol implementeren van de Fan app.

 

Wat houdt project accountmanager in?
‘’Mijn rol als project accountmanager bestaat uit twee verschillende rollen. Allereerst accountmanagement, dit houdt in dat ik altijd in contact sta met onze klanten. Dit zijn klanten die onze Fan App en Fan Scan gebruiken. Met onze klanten bespreek ik de voortgang van hun gestelde doelen en zet ik bij Fan App klanten kwartaalgesprekken op.

Daarnaast bestaat mijn functie ook uit project management. Als projectmanager begeleid ik klanten van A tot Z bij het inzetten van de Fan App binnen een organisatie. Ik beloop samen met de klant het gehele proces. Hetzelfde geldt voor de Fan Scan. Daarbij haak ik wanneer nodig de juiste personen aan binnen dit proces''.  

 

Hoe ziet zo’n kwartaalgesprek eruit?
‘’Kwartaalgesprekken zijn erg waardevol voor zowel de klant als voor ons. We bespreken samen met onze Fan App klanten hoe we het afgelopen kwartaal de samenwerking hebben ervaren en geven elkaar feedback. Iets wat voor ons zeer waardevol is en ons verder helpt. Aan de klant geven we door wat ons is opgevallen en geven we tips en adviezen over hoe ze nog succesvoller de Fan app kunnen inzetten. Aan het eind van een gesprek bespreken we altijd hoe het aankomende kwartaal er uit gaat zien''.

Met Fan Scan klanten gaan we na afronding van de laatste sessie, in het traject, ook het gesprek aan en praten we over het proces. We bespreken de samenwerking en horen graag hoe het traject is bevallen. Daarbij plannen we direct een gesprek in 100 dagen na de laatste sessie om de voortgang van de gemaakte actieplannen te bespreken''.


Hoe omschrijf je je eigen baan?
‘’In mijn baan heb ik vooral heel veel contact met allerlei partijen en staat de adviserende rol vaak centraal. Ik haal veel energie uit mijn werk door het constant schakelen en afstemmen tussen verschillende contacten.

Het geeft me een voldaan gevoel wanneer een klant echt geholpen is door ons en als we samen verandering teweeg hebben gebracht. Mijn rol is om klanten te helpen en te faciliteren en wanneer ik dan zie dat klanten kick offs serieus aanpakken dan geeft dat mij heel veel positieve energie. Het is supertof om deel te kunnen zijn van verandering en groei!’’.

 

Hoe zie jij de toekomst van Fan Factory voor je?
‘’Onze missie is natuurlijk 7 miljoen fans in 7 jaar op 7 continenten. Waarvan één continent mars is, dat geeft natuurlijk aan hoe ambitieus wij zijn. Hier sta ik volledig achter en overigens zou ik ook alleen maar voor organisaties werken waarbij ik volledig achter hun missie sta. Ik hoop dat we de komende jaren nog veel meer medewerkers fan mogen maken van hun werk en merk, want zelf weet ik hoe belangrijk dat is’’.

 

Wat vind je zo leuk aan het werken bij Fan Factory?
‘’Ik krijg heel veel energie van mijn baan zoals ik al zei en daarbij word ik helemaal vrijgelaten met hoe ik mijn dag inplan en hoe ik mijn werk doe. Hierdoor krijg je heel veel verantwoordelijkheid en een gevoel van eigenaarschap. Bij Fan Factory wordt het daarnaast altijd aangemoedigd om te blijven ontwikkelen en dat maak ik ook telkens mee. Iedereen die werkt bij Fan Factory zit constant in de ‘’growth mindset’’ en wil blijven ontwikkelen en verbeteren, dat maakt het erg uitdagend’’.

 

Wat behoort toe aan jouw lijstje van favorietjes?
‘’Als ik praat over favoriete momenten dan zijn dat uiteindelijk de momenten waarbij ik mensen om me heen heb of als ik kan luisteren naar hele goede muziek. Tenslotte is het eerste wat ik doe als ik wakker word de muziek aanzetten. Dansen in de woonkamer op muziek of onder de douche, heerlijk!''.

 

Hoe omschrijf jij je leven buiten werk?
‘’Kennen jullie het begrip eventful? Zo zou ik dus mijn leven omschrijven. Ik krijg vaak te horen of ik nog een sterk verhaal heb om te vertellen. Het antwoord daarop is: ja dus! Ook ben ik iemand die optimaal geniet van het leven en het liefst spendeer ik al mijn vrije uren buiten. Denk aan: zeilen, wandelen, sporten, skaten''.

 

pam2.jpg
pam5.jpg
pam8.jpg
pam4.jpg

Tenslotte,

Heb je vragen voor Pam? Of heb je gewoon zin om een sterk verhaal te horen? 😉
Neem dan gerust contact met haar op, ze helpt je graag!

 

Meer weten?

Meer weten? Neem dan contact op met Pam Rijnsburger.

06-23828743